Tájékoztatás elektronikus úton történő szerződéskötés esetén

Összhangban a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) rendelkezéseivel, az elektronikus úton történő szerződéskötéssel kapcsolatban Önt a szerződéskötésre vonatkozó jognyilatkozatának megtételét megelőzően az alábbiakról tájékoztatjuk.

A. A szerződéskötés technikai lépései

Az elektronikus szerződéskötési folyamat a következő lépésekből tevődik össze.

1. lépés – „Megrendelés” aloldalra érkezés:

Ön bármilyen aloldalról érkezve a „Jelentkezés” vagy „Megrendelés” gombon keresztül a megrendelő felületre érkezik.

Ez két féle módon történhet:

  1. Ön már annak a tananyagsorozatnak a dedikált aloldalán van, amely konkrétan felkeltette az érdeklődését. Ez esetben a „Megrendelés” aloldalra jutva a legördülő listából már ki van választva a megfelelő tananyagsorozat.
  2. Nincs kiválasztott tananyagsorozat, ilyenkor Ön a „Megrendelés” aloldalon a legördülő listából választja ki a tananyagsorozatot.

2. lépés – Adatbekérés:

Önnek a „Megrendelés” aloldalon van lehetősége a következőket kiválasztani:

  • opcionális kiegészítő termékek,
  • képzés szolgáltatás, illetve a házi feladatok beküldésének a módja,
  • tempó (ütemezést).

A fentiek kiválasztása után megjelenik az adott beállításoknak megfelelő ár.

Ezt követően kérjük, töltse ki a személyes adatait. Ha valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap. A csillaggal jelölt személyes adatok kitöltése kötelező ahhoz, hogy Ön tovább tudjon lépni.

3. lépés – Megrendelés véglegesítése:

A „Tovább” gombra kattintva Ön az „Összefoglaló” oldalra jut, ahol összegezzük a választott terméket, a megrendelő adatait és a számlázási adatokat, a fizetendő végösszeget, a választott tempót, a házi feladat beküldésének módját, valamint a szállítási információkat.

Ekkor még lehetősége van a megadott adatok ellenőrzésére és azok kijavítására, módosítására a a „Vissza” gombra kattintva.

Az „Összefoglaló” alatt az Európai Levelező Oktatási Kft. és az ELO Könyvkiadó Kft. mindenkor aktuális és hatályos Általános Szerződési Feltételei olvashatók görgethető ablakban.

A görgethető ablak alatt Önnek lehetősége van a következőkről nyilatkozni:

  • elfogadja-e az Általános Szerződési Feltételeket,
  • elfogadja-e az adatkezelési tájékoztatókat,
  • igény tart-e hírlevelünkre.

A megrendelést véglegesíteni és leadni csak az Általános Szerződési Feltételek és az adatkezelési tájékoztatók elfogadásával lehet. Amennyiben Ön ezeket a mezőket nem tölti ki, a rendszer automatikus hibaüzenetet küld.

A „Megrendelés és fizetés” gombra kattintva a megrendelés lezárul, és ajánlati kötöttség keletkezik. Ön ekkor egy köszönő oldalt láthat, ahol lehetősége van további tananyagsorozatot rendelni.

4. lépés: Megrendelés visszaigazolása:

A megrendelés leadását követően Ön a megrendelés részünkre való megérkezéséről egy automatikus visszaigazoló e-mailt kap, amely tartalmazza a megrendelés főbb adatait, amely azonban nem minősül az Ügyfél ajánlatát elfogadó e-mailnek. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül az Ön részére nem érkezik meg, akkor az ajánlati kötöttség, illetve az Ön bárminemű kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.

5. lépés: A Szerződés létrejötte:

A szerződés Ön és az Európai Levelező Oktatási Kft. és az ELO Könyvkiadó Kft. között az Általános Szerződési Feltételek szerinti tartalommal, a megrendelés postai úton vagy futárszolgálattal megküldött visszaigazolásával jön létre (ajánlat elfogadása).

A szerződés írásba foglaltnak minősül. A szerződés nyelve a magyar.

A „Megrendelés visszaigazolása” elnevezésű leveleket pdf formátumban, elektronikusan tároljuk, így a szerződést később visszakereshető módon rögzítjük.